You are currently viewing Skirtingi verdiktai verslams krizės metu

Skirtingi verdiktai verslams krizės metu

Prekybos krizės metu mes galime matyti labai skirtingą verslų situaciją Baltijos šalyse. Vieni verslai bankrutuoja, kiti kiekvieną dieną kovoja dėl išgyvenimo, dar kiti susiveržę diržus atidžiai stebi kasdien, kas vyksta rinkoje. Įdomiausias reiškinys rinkoje yra reta mažuma verslų, kurie nenustojo efektyviai dirbti ir toliau vykdo sėkmingą plėtrą. Kuo jie skiriasi nuo kitų verslų byrančių krizės akivaizdoje? 

Per pastaruosius dvejus metus mūsų atliekamuose pardavimų meistriškumo vertinimuose dalyvavo daugiau nei tūkstantis įvairiausių verslo šakų savininkų, vadovų, pardavėjų ir specialistų. Atlikti tyrimai parodo, kuo skiriasi geriausiai veikiančios Baltijos šalių įmonės ir kokios gerosios praktikos jiems padeda užtikrinti plėtrą. Krizė tik išryškino skirtumus tarp stipriausių ir silpniausių. Prastomis ekonominėmis sąlygomis stipriausi rinkos žaidėjai yra atsparūs iššūkiams, o silpniausios įmonės balansuoja ties bankroto riba. 

 

Aiški plėtros strategija ir diferencijuoti produktai

Rinkos lyderiai turi aiškią apibrėžtą plėtros strategiją, kaip jie įgis konkurencinį pranašumą. Versle reguliariai aptariama plėtros strategija su personalu. Pirmaujantys verslai turi aiškius diferencijuotus produktus, kurių pridėtinė vertė suprantama personalui.

Verslo sistematizacija 

Rinkos lyderiai turi aiškų pagrindinį integruotą verslo procesą. Darbų eiga ne tik aiškiai apibrėžta, bet ir dokumentuota bei kiekvienam darbo etapum yra įrankiai ir ugdymo priemonės siekiant maksimalaus efektyvumo.

Pardavimų Palaikymas

Sėkmingiausi versle turi stiprų palaikymą, jog pardavėjai skirtų daugiau laiko tiesioginiam bendravimui su potencialiais ir esamais klientais. Rinkos lyderiai išsiskiria sėkmingą marketingo skaitmenizacija, kuri patikimai generuoja užklausas. 

Efektyvi klientų kelionė 

Klientai turi pastovias teigiamas patirtis bendraudami su įmonės personalu arba kitaip sąveikaudami su rinkos lyderiais. Įmonė turi aiškų klientų patirčių žemėlapį ir klientų aptarnavimo standartus bei monitoringo sistemą užtikrinančią geras klientų patirtis.

Mišri kompetencijų ugdymo sistema

Sėkmingi verslai yra sukūrę darbo aplinką, kuri skatina pastovų asmeninį tobulėjimą. Rinkos lyderiai turi vidinę miršią mokymų sistemą, kuri naudoja tiek auditorinius mokymus, tiek nuotolinio ugdymo programas.

Vadovų koučingas

Pirmaujančių verslų vadovai yra teigiamai vertinami įmonės personalo. Jie laikomi įkvepiančiais lyderiais, iš kurių galima daug ko išmokti. Atitinkamai rinkos lyderių vadovai skiria daugiau laiko personalo koučingui nei konkurentai. 

Veikiančios matricinės struktūros 

Pirmaujantys verslai turi aiškias struktūras, kur užduotis aiškiai paskirstytos tarp įmonės personalo, užtikrintas jų koordinavimas bei pavaldumas tarp skirtingų padalinių. Rinkos lyderiai palaiko funkcines vadybos formas.

Į klientą orientuota kultūra 

Rinkos lyderių kultūra išsiskiria orientacija į klientą. Didžiausias sėkmingų įmonių dėmesys yra nukreiptas į klientų poreikius ir lūkesčius, rinkodarą ir prekybos apimtis. Pardavimų įvaizdis tokiuose organizacijose yra puikus.  

Efektyvus komandinis darbas

Rinkos lyderiams būdinga aukšta vienybė. Visi pirmaujančių kompanijų darbuotojai jaučia bendrą verslo kryptį ir glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje. Personalas turi aukštas komandinio darbo kompetencijas. 

Talentų strategijos 

Rinkos lyderiai turi patrauklaus darbdavio įvaizdį visuomenėje. Jie turi aiškią strategiją ir geba pritraukti geriausius profesionalus į savo įmonę. Sėkmingiausio verslo vadovai skiria daug laiko sukurti darbo aplinką užtikrinančių darbuotojų įsitraukimą.

Susidomėjusiems mes pristatysime detalią analizę, kuo geriausios Baltijos šalių organizacijos skiriasi nuo kitų vidutinių ir silpnų verslų savo šakoje, bei trumpas rekomendacijas, kaip galima savo organizacijoje įdiegti gerąsias praktikas. 

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą