ХХ a. chemijos pramonei padėjo pastovus ekonominis augimas ir jos veikla buvo paremta ypatingais talentais, visada pasiekiama žaliava ir laukiančiomis naujų produktų rinkomis. XXI amžiuje chemijos pramonė formuoja kelios svarbios tendencijos. Pirma, ateityje bus daugiau augimo diegiant laipsniškas naujoves, o ne iš plataus masto technologinių lūžių. Antra, naujos galimybės verslui atsiveria daugiausiai iš naujų rinkų besivystančiuose ekonomikuose. Trečia, vyresnių talentingų vadovų išėjimas į pensiją, todėl atsiranda problema, kur rasti naujų darbuotojų, kurie pakeistų senuosius. Dauguma analitikų numato talentų krizę chemijos sektoriuje ir galimybę, kad talentingi darbuotojai pirmą kartą ateis iš kitų sričių.
Atsižvelgiant į šias tendenciajs, pardavimų meistriškumas tampa vis svarbesnis chemijos pramonės veikloje. Chemijos pramonės atstovai privalo formuoti naujas talentų pritraukimo strategijos, kurti vidines mokymų sistemas, jog ugdyti personalo gebėjimą užbaigti sandorius ir aptarnauti klientus, efektyviai iškomunikuoti paslaugų vertę, formuoti profesionalų įvaizdį ir gebėti perteikti ekspertines žinias kliento kalba. Rinkos lyderiai Lietuvoje išsiskiria labai aukštu pardavimų meistriškumu. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų profesinių paslaugų įmonių skiriamuosius bruožus:
1. Išplėtota bendravimo istorija CRM. CRM yra neatsiejama verslo veiklos dalis, kuri pastoviai pildoma ir joje prieinama aktuali informacija apie klientus.
2. Vidinė mokymų sistema. Verslas turi vidinę mokymų sistemą, kuri užtikrina pastovų personalo asmeninį tobulėjimą.
3. Aukštas personalo pasitikėjimas savimi. Personalas pasitiki savo sandorių užbaigimo, prezentavimo ir santykių kūrimo kompetencijomis.
4. Talentų strategija. Verslas turi veikiančią strategija pritraukti geriausius savo srities profesionalus.
5. Pardavėjų koučingas. Pardavimų vadovai efektyviai treniruoja pardavimų profesionalus.
Iki pasimatymo viršūnėje!