You are currently viewing Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: energetikos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: energetikos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Nepertraukiamo tiekimo išlaikymas konkurencingomis kainomis, pakeitimas senstančios infrastruktūros, augantis kibernetinio saugumo poreikis, alternatyvios energijos auganti konkurencija, tvarumo ir ekologijos reglamentavimas yra globalūs iššūkiai veikaintis energetikos sektoriaus įmones visame pasaulyje. Lietuvoje 2019 susiklostė unikali energetikos sektoriuje. Lietuvos energetikos politikoje buvo drąstiški karpymai į energetikos ūkio plėtojimą ir atnaujimą, kas privedė visas sektoriaus įmones prie bankroto ribos.

Šioje situacijoje mes turime unikalią stebėti pagrindinę įmonę sėkmingai atlaikančią turbulencijos sektoriuje ir vykdančią tarpautinę plėtrą. Prioritetinis klausimas visose energetikos įmonėse Lietuvoje tapo naujų klientų pritraukimas ir išlaikymas. Vienas iš aiškiausių sėkmingų energetikos verslo lyderių skiriamųjų yra pardavimų meistriškumas. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų energetikos įmonių skiriamuosius bruožus:

1. Aiški strategija. Verslas turi aiškią apibrėžtą ir dokumentuotą plėtros strategiją, kaip jis įgis konkurencinį pranašumą. Verslas aiškiai identifikavęs, kas yra jų strateginiai prioritetai ir tikslai.

2. Vadovavimas. Vadovai efektyviai planuoja, organizuoja ir kontroliuoja personalo veiklą. Skiriama daug laiko darbų peržiūrai ir sprendimų, kaip efektyviau organizuoti pardavimus, paieškai.

3. Procesų integracija. Darbų eiga yra aiškiai apibrėžta, dokumentuota ir prieinama personalui. Pardavimų, marketingo, klientų aptarnavimo ir kiti verslo procesai yra pilnai suderinti, jog patenkinti klientų lūkesčius ir poreikius.

4. Kontaktų tinklas. Verslas turi platų verslo ryšių ir rekomendacijų tinklą, kurį naudoja generuojant užklausas. Verslas turi eksporto rinkose daug partnerių distributorių, agentų ir t.t., kurie padeda įgyvendinti plėtros tikslus.

5. Pardavėjų ugdymas. Pardavimų vadovai teikia asmenines ugdomojo pobūdžio konsultacijas pardavėjams (1 per 1-2 mėnesius) ir pastoviai organizuoja mokymus personalui (vidutiniškai 8,4 mokymų dienos per metus). Pardavėjų kompetencijos ugdomos taikant mišrius metodus (nuotolinio ugdymo programos ir auditoriniai praktiniai mokymai). Verslas turi vidinę mokymų sistemą, kuri užtikrina pastovų personalo asmeninį tobulėjimą.

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą