You are currently viewing Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: statybos lyderių skiriamieji bruožai

Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: statybos lyderių skiriamieji bruožai

2019-aisiais užtikrintas ekonomikos augimas, verslo plėtra ir itin pozityvios vartotojų nuotaikos nekilnojamojo turto (NT) sektorių žymėjo rekordais. Deja, 2020 metais statybos sektoriaus situacija dramatiškai pasikeitė. Absoliuti dauguma mūsų konsultuojamų klientų pastebi naujų NT vystymo projektų stoką ir daugelis nerimastingai užbaiginėja projektus nuogąstaudami, ko reikia laukti rudenį.

Deja, dauguma statybos verslų stebinčių besitraukiančiais apyvartas kol kas nedaro reikšmingų pokyčių, jog spręsti iškylančius iššūkius. Šiuo atveju mes stebime tendencija, jog stipriausi rinkos žaidėjai sėkmingiau atlaiko susitraukusios rinkos keliamus iššūkius. Išskirtiniu pardavimų meistriškumu besiskiriančios įmonės geriau atlaiko kilusią krizę statybų sektoriuje.  Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų gamybos įmonių skiriamuosius bruožus:

1. Efektyvūs procesai. Darbų eiga yra aiškiai apibrėžta, dokumentuota ir prieinama personalui. Pardavimų, marketingo, klientų aptarnavimo ir kiti verslo procesai yra pilnai suderinti, jog patenkinti klientų lūkesčius ir poreikius. 

2. Vadovavimas. Vadovai efektyviai planuoja, organizuoja ir kontroliuoja personalo veiklą. Skiriama daug laiko darbų peržiūrai ir sprendimų, kaip efektyviau organizuoti pardavimus, paieškai.

3. Aiškios matricinės struktūros. Verslas turi aiškias veikiančias matricines struktūras ir vadovai palaiko funkcines vadybos formas.

4. Aukštas pardavėjų pasitikėjimas. Pardavėjai pasitiki savimi, produktu, kolegomis ir kompanija.

5. Vienybė organizacijoje. Personalas jaučia bendrą verslo kryptį ir glaudžiai bendradarbiauja tarpusavyje.

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą