You are currently viewing Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: logistikos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: logistikos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Pasaulinė logistikos industrija įvardijama kaip vienas svarbiausių ir didžiausių ekonomikos sektorių, kurio apimtys viršija 5 trilijonus eurų ir sudaro beveik 14 % pasaulinio BVP. Vertinant Europos Sąjungos logistikos ir transportavimo sektorių, stebimi kasmetiniai augimai, 2019 metais sudarantys beveik 4 % BVP. Sektoriuje sukuriama pridėtinė vertė nuolatos auga, vidutiniškai
viršydama 4,5 % per metus ir sudarydama palankias sąlygas kitų ekonomikos šakų plėtrai. Nuo pirmųjų Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienų buvo imtasi priemonių transporto ūkio pertvarkymui ir pervežimų plėtros skatinimui. Lietuva yra rytinių Baltijos jūros šalių transporto vystymosi lyderė – logistikos apimtys tendencingai auga, be to, stebima akivaizdi
sandėliavimo patalpų rinkos plėtra. Pandemija nesustabdė šio sektoriaus plėtros, nes poreikis logistikos paslaugoms tik augo. Didmiesčiuose plečiasi nuomojami logistikos centrai, pozityvūs pokyčiai stebimi ir prekių gabenimo kelių transportu, ekspedijavimo ir sandėliavimo segmentuose. Transporto ir logistikos sektorius generuoja didelę bendrojo Lietuvos vidaus
produkto dalį, kuri pastaraisiais metais viršijo 10 % kasmetinio BVP. Lietuvos logistikos sektoriuje sparčiai auga naujų bendrovių skaičius, lemiantis aršesnes konkurencijos sąlygas – šiuo metu krovinių gabenimu keliais Lietuvoje verčiasi beveik 5000 įmonių, vienijančių daugiau nei 70 tūkst. darbuotojų.

Dalinamės įžvalgomis, kuo labiausiai išsiskiria logistikos ir transporto sektorių lyderiai. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų logistikos ir transporto įmonių skiriamuosius bruožus:

1. Matricinė struktūra, procesai ir vadyba. Kompanijoje struktūra išskirstyta pagal dvi dimensijas: valdymo funkcijas ir valdomus objektus. Kompanijoje aiškiai išskirtos pareigybės ir atsakomybės, parengti pardavimų ir kitų veiklų procesai. Kompanijoje

2. Vienybė ir tarpkomandinis darbas. Dėl žemo klientų lojalumo ir dinamiškos rinkos nesėkmės, klaidos ir prarasti klientai yra verslo kasdienybė. Jog stiprinti pardavėjų atkaklumą ir asmenybės stiprybę, kiti vadybininkai juos palaiko ir padrąsina. Reisų, klientų ir t.t. vadybininkai tarpusavyje bendradarbiauja ir padeda, atleidžia už padarytas klaidas, padrąsina nesėkmių ir nusivylimų metu. Pardavimai yra suprantamas kaip kritinis bendros gerovės klausimas ir visos kompanijos prisideda prie pardavėjų palaikymo bei klientų patirčių valdymo.

3. Teigiamas pardavėjų įvaizdis. Pardavimų ir pardavimų vadybininkų įvaizdis kompanijoje yra teigiamas. Įmonėje pozityviai vertinami pardavimai. Pardavėjai jaučiasi įvertinti kaip profesionalai ir vykdantys svarbų įmonei darbą.

4. CRM. Pardavėjai sistemingai planuoja ir aprašo bendravimą su klientu. Pardavėjai aprašo ir renka informaciją apie klientus ir ja dalinasi su įmone pildydami ją į CRM. CRM yra daug prasmingos informacijos apie klientus, kurį prieinama organizacijos vadovams planuojant veiklą ir pardavėjams vykdant pardavimus.

5. Greitas aptarnavimas. Pardavėjai geba greitai užmegzti santykį su klientu, išsiaiškinti jo poreikius ir pateikti individualizuotą pasiūlymą atliepiantį besikeičiančią rinkos situaciją.

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą