You are currently viewing Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: prekybos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos: prekybos sektoriaus lyderių skiriamieji bruožai

Prekybos industrija įvardijama kaip vienas sparčiausiai augančių ekonomikos sektorių, kurią formuoja kelios ryškios tendencijos. Pirmoji yra auganti vartotojų galia. Vartotojų galia auga, nes jiems vis lengviau pasiekiama informacija apie kainas, pasiūlymus ir produkto savybes. Tai reiškia, kad prekės ženklai turi pateikti skaidrią informacija apie tai, kaip produktai ir pasiūlymai yra diferencijuojami atsižvelgiant į klientų poreikius. Antroji yra verslo procesų skaitmeninimas. Skaitmenizacija vaidina vis svarbesnį vaidmenį prekyboje ir plečia galimybes bendrauti su vartotojais naujais būdais bei efektyviau organizuoti pagrindinius veiklos procesus. Ryškiausias pokytis stebima elektroninėje prekyboje, kuri auga eksponentiškai. Trečioji yra auganti tvarumo poreikis. Produkcijos tvarumas tampa vis svarbesnis vartotojams, taip pat valdžios institucijoms, kurios reikalauja, kad gamintojai vystytų ir siūlytų tvarius gaminius.

Deja, nors prekybos sektoriuje pastebimi rimti pokyčiai, bet daugelio verslų darbo praktika. Vienas iš ryškiausių sėkmingų prekybos lyderių skiriamųjų yra pardavimų meistriškumas. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų energetikos įmonių skiriamuosius bruožus: Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų finansų įmonių skiriamuosius bruožus:

1. Socialiniai tinklai ir kitos informacinės technologijos. Klientui lengva surasti jam svarbią informaciją skirtingose rinkodaros kanaluose. Įmonės vykdo reklama socialiniuose tinkluose, mobiliuose telefonuose ir kitose skaitmeninės rinkodaros vietose. Verslas turi skaitmeninį įrankį valdyti nežbaigtus sandorius.

2. Pardavėjų orientacija į klientą. Verslo kultūra išsiskiria orientacija į klientą ir jo aptarnavimą. Pardavėjai geba suprasti kliento situaciją ir poreikius, jog pasiūlyti tinkamas rekomendacijas ir sprendimus.

3. Pardavėjų ugdymas. Pardavimų vadovai teikia asmenines ugdomojo pobūdžio konsultacijas pardavėjams (1 per 1-2 mėnesius) ir pastoviai organizuoja mokymus personalui (vidutiniškai 8,4 mokymų dienos per metus). Pardavėjų kompetencijos ugdomos taikant mišrius metodus (nuotolinio ugdymo programos ir auditoriniai praktiniai mokymai). Verslas turi vidinę mokymų sistemą, kuri užtikrina pastovų personalo asmeninį tobulėjimą.

4. Pardavėjų įsitraukimas į darbą. Organizacijos pardavėjai yra patenkinti darbu ir vadovybe, didžiuojasi organizacijos veikla ir atstovauja ją išorėje. Pardavėjai yra motyvuoti, aktyvūs ir produktyvūs darbe.

5. Klientų patirčių valdymą. Verslas turi klientų aptarnavimo standartus ir jų monitoringo sistemą.

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą