Farmacijos sektoriuje pastebimos kelios ryškios tendencijos: vis griežtesnė reguliacinė politika, auganti specializuotų paslaugų paklausa, augantis vartotojų susirūpinimas savo sveikata ir investicijos į sveikatinimą, didėjanti skaitmeninių technologijų įtaka diagnostikoje, prevencinėje medicinoje ir gydyme. Sveikatos priežiūros pramonė per pastaruosius dvejus metus išaugo 12% ir tapo 4 trilijonų dolerių pramonės šaka, kuri sudaro šiek tiek daugiau nei 5% viso pasaulio ekonomikos produkcijos. Taigi nereikia sakyti, kad sveikatingumo rinka turi didžiulį potencialą.
Nepaisant to, jog farmacijos sektorius sparčiai auga, dauguma verslų skundžiasi prasta investicine gražą. Šioje augančioje ir besikeičiančioje rinkoje mažuma įmonių pasiekė geresnių rezultatų nei kitos – didesnės pardavimų apyvartos ir pelno. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų farmacijos skiriamuosius bruožus:
1. Vadovavimas. Vadovai efektyviai planuoja, organizuoja ir kontroliuoja personalo veiklą. Skiriama daug laiko darbų peržiūrai ir sprendimų, kaip efektyviau organizuoti pardavimus, paieškai.
2. Valdybos rolė. Verslo valdyboje yra asmuo, kuris yra atsako už verslo plėtrą, rinkodarą ir prekybos apimtis.
3. Mokymų sistema. Verslas turi vidinę mokymų sistemą, kuri užtikrina pastovų personalo asmeninį tobulėjimą.
4. Pardavėjų pasitikėjimas. Pardavėjai pasitiki savimi, produktu, kolegomis ir kompanija.
5. Bendravimo istorija. CRM yra neatsiejama verslo veiklos dalis, kuri pastoviai pildoma ir joje prieinama aktuali informacija apie klientus.
Iki pasimatymo viršūnėje!