You are currently viewing Darbo rūbų rinkos segmento pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos

Darbo rūbų rinkos segmento pardavimų meistriškumo vertinimų įžvalgos

Darbo rūbų prekybos yra pastoviai auganti industrija. Praeityje Baltijos šalyse daugelis darbo drabužių buvo perkami ekskliuzyviai žemiausio grandies darbui (ypač rankų darbui). Vis dėlto pastarąjį dešimtmetį auga madingų ir funkcionalių drabužių poreikis. Taip pat į sprendimo priėmimo procesą vis dažniau įtraukiami darbininkai bei galutinis sprendimas deleguojamas į vis žemesnius organizacijos lygius. 

Šiuo atveju tipinį darbo rūbų klientą, kuris darbo rūbų pirkimą laiko būtina, bet antrine verslo sėkme veikla, kuria reikia skirti kaip įmanoma mažiau, nes tai neatneša pinigų verslui, keičia klientai su subtilesniais poreikiais. Esant dideliam tiekėjų pasirinkimui, vis daugiau klientų pradeda vertinti klientų aptarnavimą, patarimus ir konsultacijas ir ieško individualizuotų sprendimų, kuri užtikrintų darbuotojų motyvaciją ir pozityvų verslo įvaizdį. Pandemijos metu išskirtiniu pardavimų meistriškumu besiskiriančios įmonės geriau atlaiko kilusią krizę darbų rūbų sektoriuje.  Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų gamybos įmonių skiriamuosius bruožus:

1. Efektyvus klientų patirčių valdymas. Verslas turi klientų pokalbių skriptus bei monitoringą sistemą užtikrinančią pozityvias klientų patirtis. 

2. Efektyvūs procesai. Darbų eiga yra aiškiai apibrėžta, dokumentuota ir prieinama personalui. Pardavimų, marketingo, klientų aptarnavimo ir kiti verslo procesai yra pilnai suderinti, jog patenkinti klientų lūkesčius ir poreikius. 

3. Vadovavimas. Vadovai efektyviai planuoja, organizuoja ir kontroliuoja personalo veiklą. Skiriama daug laiko darbų peržiūrai ir sprendimų, kaip efektyviau organizuoti pardavimus, paieškai.

4. Mišri mokymų sistema. Verslas turi vidinę mokymų sistemą, kuri užtikrina pastovų personalo asmeninį tobulėjimą. Verslas naudoja mišrius metodus ugdyti personalą – tiek auditorinius mokymus, tiek nuotolinio ugdymo programas. 

5. Aukštas pardavėjų pasitikėjimas. Pardavėjai pasitiki savimi, produktu, kolegomis ir kompanija.

 

Iki pasimatymo viršūnėje!

Parašykite komentarą