Rinkodaros industrija turi pagrindinį pokytį per pastarąjį dešimtmetį. Internetinė reklama tapo pagrindiniu įrankiu rinkodaroje. 2017 metais daugiau investuota globaliai į internetinę reklamą nei į televizijos reklamą. Taigi šiame sektoriuje pastebimas ryškus persiorientavimas į socialų marketingą. Internetinė rinkodara tapo dominuojančiu įrankiu, kuris labiau nei kiti rinkodaros įrankiai gali būti objektyviau pamatuojamas ir efektyviau valdomas.
Šiame sektoriuje konkurencija ryški ir dauguma verslų skundžiasi prasta investicine grąža. Šioje augančioje ir besikeičiančioje rinkoje dalis įmonių pasiekė geresnių rezultatų nei kitos – didesnės pardavimų apyvartos ir pelno. Remiantis mūsų atliktais pardavimų meistriškumo vertinimais, mes nustatėme šių sėkmingų rinkodaros įmonių skiriamuosius bruožus:
1. Orientacija į klientą. Verslo kultūra išsiskiria orientacija į klientą ir jo aptarnavimą.
2. Orientacija į pardavimų skatinimą. Vadovų dėmesys yra nukreiptas į klientų poreikius ir lūkesčius, rinkodarą ir prekybos apimtis.
3. Pardavimų įvaizdis. Pardavimų veikla vertinama teigiamai organizacijoje ir pardavimų įvaizdis organizacijoje yra puikus.
4. Asmeninio tobulėjimo kultūra. Verslo kultūra skatina pastovų su klientais bendraujančio personalo asmeninį tobulėjimą.
5.Klientų patirčių valdymas. Verslas turi monitoringo sistemą užtikrinančią geras klientų patirtis kiekvieno kontakto su įmone metu.
Iki pasimatymo viršūnėje!