RJV turi stiprią kompetenciją kuriant ir valdant dilerių (arba platinimo partnerių) tinklus, leidžiančius įmonėms efektyviai plėsti pardavimus ir pasiekti naujas rinkas su mažesnėmis sąnaudomis.

Dilerių (partnerių) tinklų kūrimas ir valdymas

Pagrindiniai gebėjimai ir metodai:

Strateginis tinklo planavimas –

nustatoma tinkamiausia dilerių/partnerių plėtros strategija, atsižvelgiant į rinkos potencialą, konkurencinę aplinką ir produkto ar paslaugos specifiką.

Partnerių atranka ir motyvavimo modeliai –

RJV padeda atrinkti tinkamiausius partnerius, sukuria jiems motyvuojančias bendradarbiavimo sąlygas bei apibrėžia aiškias atsakomybes.

Dilerių pardavimų strategija –

sukuriamos aiškios gairės, kaip dileriai turėtų parduoti produktus ar paslaugas, kokius argumentus naudoti ir kaip išnaudoti rinkos galimybes.

Mokymai ir pardavimo procesų sistematizavimas –

suteikiamos žinios, įrankiai ir metodikos, kad dileriai galėtų efektyviai parduoti ir kurti ilgalaikius santykius su klientais.

Kontrolės ir veiklos analizės mechanizmai –

įdiegiami KPI rodikliai, stebėjimo sistemos ir veiklos analizės procesai, leidžiantys matyti, kurie partneriai veikia efektyviausiai, o kuriems reikia papildomos pagalbos.