Kas yra strategija? Elementai, procesas ir principai

Didžiajame verslo teatre, kur ryškiai šviečia naujovių žiburiai, o žiūrovų aplodismentai aidi kaip sėkmės garsas, slypi nematoma architektūra, kruopščiai sukurta vizionierių ir lyderių. Tai strateginio

Kodėl reikia strategijos?

Organizacijų, kurios sugeba sėkmingai išlaisvinti gebėjimą įgyvendinti naujas plėtros strategijas, pelningumas padidėjo 77 procentais (Gartner). Deja, tik 5 proc. darbuotojų žino ir (arba) supranta savo

Pardavimų tendencijos 2024 metais

Kai verslo pasaulis žengia į 2024 m., pardavimų srityje vyksta precedento neturintys pokyčiai, kuriuos skatina technologijų pažanga, besikeičianti vartotojų elgsena ir evoliucinuojantys verslo modeliai. Įmonės

Kaip efektyviai kvalifikuoti klientų užklausas?

Daugeliui pardavėjų nepavyksta paversti užklausų pardavimais. Vienas iš aspektų, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį, gali būti nekvalifikuotos užklausos trukdo sėkmingai įgyvendinti pardavimus. 61 % B2B

18 patikrintų būdų padidinti pardavimų produktyvumą

Pardavimų produktyvumas yra santykis tarp pardavimų rezultatų ir resursų reikalingų pasiekti juos. Kuo didesnis pardavimų produktyvumas, tuo verslas sėkmingiau naudoja įrankius, išteklius ir procesus, jog

Kodėl vienetai strategijų virsta realybe?

Verslo modelio diferenciacija ir aiški plėtros strategija yra sėkmingo verslo pamatas. Metai iš metų atlikdami pardavimų meistriškumo vertinimus randame, jog NR. 1 priežastis lemianti verslo

Prasidėjo kasmetinis pardavimų meistriškumo tyrimas

Maloniai kviečiame visus dalyvauti kasmetiniame pardavimų meistriškumo tyrime. Kaip kiekvienais metais mes atliekame tyrimą, jog nustatyti geriausias praktikas verslams įgyvendinti sėkmingą plėtrą efektyviausiai pritraukiant ir

Ateitis yra dabar: perėjimas į naują ekonominę erą

Baltijos šalių verslų pirminė reakcija į pandemijos sukeltą krizę buvo keista. Taip, daliai verslų artimiausias išgyvenimas buvo vienintelis aktualus klausimas darbotvarkėje. Tačiau daugelis verslų turėjo

Naujos atsiveriančios verslo galimybės

Dauguma verslininkų Baltijos šalyse jaučiasi, jog nelaukti pokyčiai tarsi išmušė pagrindą iš po kojų. Nors mes to dar nematome, šie skausmingi pasikeitimai atneš naują verslo

Skirtingi verdiktai verslams krizės metu

Prekybos krizės metu mes galime matyti labai skirtingą verslų situaciją Baltijos šalyse. Vieni verslai bankrutuoja, kiti kiekvieną dieną kovoja dėl išgyvenimo, dar kiti susiveržę diržus

Laikas pradėti statyti savo naują verslo tvirtovę

Pastarasis mėnuo ir pandemijos sukelta krizė buvo išbandymas verslams tiek Baltijos šalyse, tiek visame pasaulyje. Daugeliui verslininkų tai buvo šokiruojanti situacija privertusi žaibiškai reaguoti. Rodos,

Kaip sukurti į klientą orientuotą organizaciją?

Mes gyvename santykių ir patirčių ekonomikos laikais. 89 % pirkėjų įvardina santykį ir bendravimą su tiekėju kaip svarbiausią veiksnį, lemiantį jų lojalumą. Klientai renkasi produktą

Kodėl darbuotojai palieka organizacijas ir kaip to išvengti?

Talentų lojalumas yra kritiškai svarbus organizacijos veiklos tęstinumui. Įmonės, prarasdamos savo talentus, rizikuoja prarasti klientus, nebeužtikrinti paslaugų kokybės ar neišugdyti vadovų įpėdinių. Daugelis vadovų supranta

Kaip pakeisti blogus įpročius

Psichologiniai tyrimai atskleidė, kad 95 procentai visų minčių, jausmų, veiksmų bei pasiekimų yra įpročių padarinys. Viena iš svarbiausių įžvalgų, padedančių įvairiems žmonėms būti laimingesniais ir

Kada pagaliau būsime laimingi

Daugelis žmonių nuoširdžiai tiki, kad bus laimingi, kai įsikurs nuosavame name, kai įsigis visus daiktus užpildyti namus ir kai juos skrupulingai išdėlios namuose – bet